Agenda

Cicle: Entre Subjectes & Atributs curs 23-24. “Destinacions que transformen els turistes mitjançant productes o experiències singulars"

Data: 22/02/2024
Hora: 15 h
Lloc: Aula C3. Facultat de Turisme. UdG

El dijous 22 de febrer s'ha organitzat la conferència“Destinacions que transformen els turistes mitjançant productes o experiències singulars, el cas Desconnexions", en què s'ha convidat al Sr. Víctor Martin Font, expert en Project Manager a Desconnexions.

La conferència tracta sobrela creació de productes turístics centrats en la naturalesa i el contacte amb el medi natural. La finalitat d'aquesta conferència és que les persones assistents puguin conèixer un cas de creació de producte turístic centrat en el benestar i la tranquil·litat.

Els Dr. Jaume Marín i Sr. Pol Fages son els docents responsables de l'activitat.

La conferència està especialment recomanada per a estudiants de 3r curs del Grau en Turisme.

Assignatura: Creació i Comercialització de Nous Productes Turístics

Activitat oberta al públic en general i als estudiants que hi estiguin interessats.

Accés a totes les conferències programades: www.udg.edu/entresubjectes

IV Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut

Data: del 27/02/2024 al 28/02/2024
Hora: 8.30 h
Lloc: Auditori Josep Irla. Plaça Pompeu Fabra número 1. Girona

El IV Simposi Mediterrani de Promoció de la Salut se celebrarà el 27 i el 28 de febrer a l'Auditori Josep Irla de Girona, organitzat per la Càtedra de Promoció de la Salut de la Universitat de Girona, en el marc del seu 15è aniversari, amb la col·laboració de Dipsalut, organisme autònom de salut pública de la Diputació de Girona.

Sota el lema “Reptes per a una societat sostenible, equitativa i del benestar”, el Simposi té com a objectiu principal identificar els reptes en Promoció de la Salut en relació amb els eixos de la Carta de Ginebra, impulsada per l'Organització Mundial de la Salut al desembre de 2021, i que responen a la salut planetària, la transformació digital en l'àmbit de la salut i les polítiques públiques saludables. El Simposi es planteja també com un punt de trobada entre professionals de l'àmbit de la promoció de la salut per a intercanviar bones pràctiques i crear sinergies.

El programa del Simposi s'estructurarà a partir de tres taules rodones temàtiques, centrades en la salut planetària, transformació digital i polítiques públiques, a partir de les quals s'establirà el marc conceptual de cadascun dels temes i es compartiran experiències. En relació amb l'intercanvi de bones pràctiques s'han planificat espais de presentació de comunicacions científiques. Finalment, per a definir els reptes que tenim actualment en l'àmbit de la promoció de la salut tindrà lloc un espai de diàleg entre experts i els i les assistents.

Cap butaca buida | El Sant Jordi del teatre!

Data: 16/03/2024

Cap Butaca Buida neix amb un objectiu tan ambiciós com possible: convertir Catalunya en la capital mundial de les arts escèniques. I es vol fer comptant amb el bo i millor que té aquest país: la seva gent, la societat civil que es mou cada vegada que té al davant una fita històrica.

El repte proposat és el següent: omplir totes les butaques dels teatres de Catalunya el proper dissabte 16 de març de 2024. Que no quedi cap butaca buida. Un esdeveniment sense precedents per fer d’aquesta data la primera gran Diada del Teatre a Catalunya, un Sant Jordi de les arts escèniques que volem que es converteixi en una celebració anual.

Cap Butaca Buida és una iniciativa impulsada per Adetca, Time Out, la Corporació Catalana de MItjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. No obstant això, el seu èxit depèn de cadascun de nosaltres. Tria la teva butaca i comparteix el repte amb tota la teva gent: el proper 16 de març, tu ets el protagonista de la major representació teatral que s’ha fet mai a Catalunya.

+INFO: https://www.capbutacabuida.cat/

eventis